الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
----------------------------------------
De message appeared not you are logged in ... If you are a member brighter press enter .. If you still Machtrki_ press registration and Hatchetrk brightness in two steps, but .. Feeling like I do not even participate brighter press hide and Enjoy your visit .. And a wedge to bother you
الرسالة دي ظهرت لانك مش مسجل دخولك ... لو كنت عضو معانا اضغط دخول .. ولو لسة ماشتركتش اضغط تسجيل وهاتشترك معانا في خطوتين بس .. ولو مش حابب تشارك معانا اضغط اخفاء واستمتع بزيارتك .. واسفين لازعاجكـ .
----------------------------------------
De message appeared not you are logged in ... If you are a member brighter press enter .. If you still Machtrki_ press registration and Hatchetrk brightness in two steps, but .. Feeling like I do not even participate brighter press hide and Enjoy your visit .. And a wedge to bother you
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةenter forumأحدث الصورالتسجيلدخول

لعبة صيبيانية فقط

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
owar$
...::| عضو جديد |::...
owar$

مساهماتى : 36
عمري : 28

لعبة صيبيانية فقط Empty
مُساهمةموضوع: لعبة صيبيانية فقط   لعبة صيبيانية فقط Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 6:07 am

السلام عليكم
من الاول انا قلت اللعبة للأولاد
اتفضلوا الموقع وهتعجبكم
طريقة التسجيل
اضغط على تسجيل ثم املئ البيانات وملاحظة يجب ان يكون اليوسر نام متاح وهناك سؤال مرجعي لا تجاوب علية
ثم سيائتي لك بريد الكتروني مكتوب فية الباسورد واليوسر واحفظهم ثم اضغط على الرابط الموجود لتفعيل اشتراكك
طريقة اللعب
عند الدخول اضغط على المهمات من اليمين في قسم اللعبة وابدأ باللعب ومعظم المهمات سيكون طريقة لعبها من الاعلى ملاحظة مهمة يجب ان تقبل المهمة قبل ان تنفذها
مع السلامة

عدل سابقا من قبل owar$ في الأربعاء أكتوبر 21, 2009 6:53 am عدل 1 مرات
عاشقة تامر
...::| مشرف عــــــــام |::...
عاشقة تامر

مساهماتى : 194

لعبة صيبيانية فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة صيبيانية فقط   لعبة صيبيانية فقط Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 13, 2009 12:19 pm

اية دة
طيب يعنى والبنات ملهم نصيب ولا اية
انت عندك عقدة من البنات ولا اية النظام
انا مش هفتح الرابطة اوكى
باى
owar$
...::| عضو جديد |::...
owar$

مساهماتى : 36

لعبة صيبيانية فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة صيبيانية فقط   لعبة صيبيانية فقط Icon_minitimeالسبت أكتوبر 17, 2009 2:04 am

لا لا انتي فاهمة غلط انا اصدي ان اللعبة ديت فيها سرقة سيارات وعربيات و البنات ممكن ميحبوهاش واذا عايزة تعرفي شوفي بنفسك إذا عجبتك يبقى انا غلطان
عاشقة تامر
...::| مشرف عــــــــام |::...
عاشقة تامر

مساهماتى : 194

لعبة صيبيانية فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة صيبيانية فقط   لعبة صيبيانية فقط Icon_minitimeالأحد مايو 23, 2010 7:48 am

لالالالا انا مليش فى الكلام داااااااا
شكراااااا جزيل الشكر

لعبة صيبيانية فقط
صفحة 1 من اصل 1